TAKIDA, DE VA FAN HELT JÄVLA UNDERBARA! <3

Hej :D

Kollade ju somsagt på takida igår.
Fan va underbart de va :'D
Kan skriva lite grann :)

Hämtade julia och rebecka. Stack till stan. Gick till norrporten arena.
Gick in.
Efter en liten stund stack vi fram till scenen och till marianne, bella och linnea som stod längst fram (marianne stod vid staketet och linnea och bella bakom henne)

Stod där en liten stund sen börja Ulf Lundell spela.
Han spelade i typ 2 timmar..
När han slutade klockan 10 så sa dom att takida börja spela kl 11. Igentligen skulle de spela halv. Fick vänta typ i 40 min. Sen så vart klockan 11 men de va inte klar än men typ kvart över kom de troja :D

Stod och hoppa sjöng och skrek :D
De va så underbart! <3
Går inte beskriva med ord <3

de spelade: (inte iordning, bara första och sista låten som är de)


Losing
The Dread
Deadlock
Never alone always alone
The things we owe
Curly sue
As you die
Handlake Village
Poisoned
Trigger
Jaded
Tear it up again
Feeble Pride
Evil Eye

tror inte de va nån mer (:

När de hade spela sista låten (evil eye) så tok skrek jag. Då fick min röst nog XD
Den skar sig och sånt haha. När jag sedan skulle prata va jag typ hes x)
Fast de gick över efter en stund :D

Har varit sån jävla bra dag :'D

Kommer bilder nu

Hejdå ^^



Hahah snygga ulf :D



Robban :'D <3



SÅ JÄVLA BÄST !!



FAN VAD JAG ÄLSKAR ER! <3











/ my



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: