Rebecka gillar glass :D

Heej :D

Idag har jag varit med rebecka.
Vi va ute och fotade. När jag startade kameran och tog två kort och sedan stängde jag av den. När jag skulle starta den igen så lät den jätte konstigt när jag skulle ta kortet. När jag då skulle stänga av den så gick de inte.
Va bara att gå hem och visa mamma och pappa...
FAAAN... Nu har jag ingen kamera som funkar helt 100% till takida konsären på freda D':
Pappa ska lämna in den imorgon. Hoppas de går på garantin. Asså jag har fan inge gjort något jävla fel..

Men sen så gick vi igen.

Va hos rebecka en stund. Eller gick hem till henne sen gick vi ut och massa.
Vi pratade mest och sånt (:

Sen ville hon gå och köpa glass till ikväll, hon köpte en ben och jerrys.
När vi gick hem till henne hitta jag ett oöppnat tuggtugg på backen. Hahha de va gott 8D

Gick hem vid 20 över 8 för rebecka va så trött (:

Kan slänga in några bilder.

Dom är tagna med min kamera som displayen är pajjad på så har inte sätt hur bilderna har blive..
Men jag blev faktiskt ganska nöjd med några st :)










/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: