Fotografering 15 augusti 2010

Kommer lite bilder från idag när jag va ute med teddy.
Tagna med kameran med sönder display. Tyckte att kameran va på min sida idag och gjorde lite smått fina bilder :)
Men den har lite problem med solen. På jätte många bilder då solen kom med blev de röda prickar och sånt...

Kommentera?

Hejdå ^^












Neeer













hmm.. vad är detta? :D











Upppppp :D




















Tjockis :D





Bilden fick bli i miniatyr då bara halva visades när den va full ..



De gör ont att ta på den D:



Kolla hennes långa päls på huve. Jag börja störa mig lite på dom, de är lockiga och sånt ^^

/ my

Kommentarer
ellen a

söt kanin :)

Tid: 20:47:29
Datum: 2010-08-17
Hemsida: http://ponnyskutt.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: