Teddy + bilder :D <3

Heej :D

Idag så har jag inte gjort någonting. Sutte vid datorn och varit ute med teddy några gånger.

När jag va ute med teddy har jag äte bär och tedy fått ligga under den stora vitvinbärsbusken och äta blad ^^
Hon va värsta söt, jag låg på marken med huvudet där hon va. Då satt jag och retades med henne. Hahha hon blev förbannad ^^

Tog med mig kameran och tog lite kort.
Kanske inte så jätte bra kvallite eftersom jag inte såg något på displayen för den är ju pajj :(

Hejdå (:









Tänder :D



hon ser rädd ut :(













Drag kanin, hon drar jätte mycke XD





Gäspa :'D



Lycklig igen när hon får hoppa lös i uteburen :D

/ my




Kommentarer
Hilda & Maddie

Ja visst är hon söt?<3



Tack, skulle jag kunna få din msn så kan jag förklara hur headern ska se ut? du kan väl skriva din e-post i en komentar på vår blogg? de är bara vi 2 som kan se den och ingen annan :)<3



jätte söt kanin, värkligen jätte söt



Kram<3

Tid: 19:27:04
Datum: 2010-08-03
Hemsida: http://cutebabys.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: