Bilder @ Teddy

Nu har jag varit ute med teddy i ungefär 1,5-2 timmar om man räknar ihop allt :D
Tog massa kort som jag kan bjuda på :D

Hade varit finare med vit bakgrund, men det blev det inte idag, ska försöka hitta någon bra timteluva som passar på henne och då ska vi ta lite julkort :)



Haha, jag la henne på rygg och konstigt nog så låg hon kvar så. Hahah hon är så söt :'D <3

Hon ser ut som en liten unge :'D <3




Flygplaaaan (Y)

Blev en stund på altanen och fixade med teddys bur. Längst ner till vänster kan ni kanske gissa vad det är för nått. Eftersom det är minus grader så fryser kisset. Och för en vecka sen typ hade det blivit en jätte stor isklump och hon började kissa utanför buren. Mysigt. Så idag har jag stått med hammare och skruvmejsel och bankat bort så mycket det gick :P
Teddy gillar att vara under buren också :D

Kommentera ? :D

/ my


Kommentarer
johannab

fina bilder! :D

Tid: 20:04:15
Datum: 2010-12-04

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: