Birstaaa :D

Hejsan :)

Var på birsta igår med massa folk :D Vi åt julbord på IKEA x) När vi inte orkade sitta kvar där gick jag, linnea, marianne, pontus, kim, alex och daniel till "birsta city". Alex var fullt normal när han provade tjejskor som går upp till låren. Vi gick runt och var fullt normala. Provade olika skjortor också. Hittade en på rut m.fl. Tycker den som fanns på HM kunde finnas och inte vara slut...

När vi kom hem så kollade jag på 15 min av gladiators eller vad filmen heter. Orkade inte se den då den var på 3:an och då är det reklam hela tiden och filmen var 3 timmar. Så jag tog med götakanal 3 och låg på golvet och käka chips. Sämst film.

Nu har jag legat och hostat i sängen ett tag . Kul.

Hejdå ^^

Tror det är den till vänster som jag provade, och ska ha på julafton om jag har hittar någon annan. Men det kommer bli en julklapp på morgonen som alltid.

/ my


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: