Busig häst :D

Hejsan ^^
Nyss kommit hem från en sjukt rolig ridlektion :D
Vi fick välja hästar jag jag valde Sudri. Vi skulle rida barbacka så jag gjorde iordning han.
Han kändes väldig pigg från början, så skritttävlingen vi skulle ha kändes inte så jätte lämplig för han. När vi skulle göra skritttävlingen, skritta så långsamt som möjligt. Vi kom först varje gång. Både när man skulle skritta skritta så långsamt som möjligt och komma sist och tölta snabbast och sånt.
Vi skulle köra stafett också, jag moa och linda mot julia och emma. Sudri blev jätte knäpp och ville springa iväg hela tiden. När vi skulle tölta ner och galoppera tillbaka, då i galoppen hade han huvudet långt ner så jag gled längre och lägre ner på halsen. Och när vi kom i mål så gled jag åt sidan så jag hängde på hans sida, haha jag lyckades ta mig upp och vi skrattade jävigt mycket :D Det bästa av allt var att jag glömde ridvästen hemma. Och när man inte har skydd är det nog tänkt att man ska göra illa sig, men jag slapp såklart (;
Innan lektionen, suddig bild
Han är såå fin :'D
/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: