Ett tips, om du ska göra sälen ha heltäckande kläder

Hejsan

Igår hände inge så mycket så jag orkade inte blogga. Vi kommer kanske inte få byta till träslöjd efter jul. Jag kommer inte göra ett piss på slöjdlektionerna om jag måste ha en hel till termin med christina >.>

Idag så var idrotten inställd på morgonen och eftersom vi inte visste de så hade vi 1 timme och 20 mins hål (Y) Jag rebecka johanna och lindsay vi låg och "sov" på en madrass i sporthallen och kollade på när några spelade handboll och fotboll och lite sånt x) Jag tog bollen några gånger av dom också :D När jag skulle göra sälen på mattan brände jag upp armbågen ):
Hade hälsoundersökning. Är hela 161,5 cm lång 8) Jag tycker inte om skolundersök tanten. Hon på böle va mycket bättre, hon va as snäll ))):

Nä nu ska jag ta och skriva meningar av mina fina spanska gloser.

Hejdå ^^



Jag saknar blodet )): Mahahah

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: