Har man kul så har man

Mehoo, igår så vid 12 ringde frida mig (på msn) och vi satt och pratade massa massa. Msn hade damp, vi fick avsluta samtalet och ringa igen 1 gång i minuten >.> När jag skulle fixa skype så var det något fel, frida kunde inte logga in heller så skype hade väl nå fel. Bara för att vi skulle prata. Jag förfrös också :) Halv 3 fanns det inget att göra på datorn så jag stängde av och sov.
Sov till 10, kunde inte somna om. Gick upp och då kom mamma hem.

Har varit ute med teddy. Man kan inte ta kort när det är -20. Händerna fryser inte alls sönder.

På ridningen red jag frasse. Vi fick rida fritt. Frasse är störd, han har något alvaligt problem. I högervarv, troja det är, så blir en 10m volt 30 m typ, och i vänster varv blir en 30 m volt 10m. Eller så är det tvärt om. Inte för att det är så vanligt att göra 30m volter men ändå XD

Farmor och farfar är här. De sitter i vardagsrummet och pratar. Kanske ska gå och tjuva lite ur godisskålen.

Meeehooo :D



Snygg bild från somras XD Farfar kan vara den stolta fotografen x)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: