Julafton :D

Idag är det julafton :D
I min julstrumpa (ja precis) så fick jag shampoo, balsam och en sigge bok XD Haha boken tyckte dennis att jag skulle beställa i jultidningarna av samuel. Äventyr med sigge. Hahah (y) Men om jag börjar läsa en serie så kan jag inte sluta.
Fick också skjortan. De visste jag inte alls.

Nu har vi äte och tobbe är här. Jag kollar på "trolltyg i tomteskogen". Jag tror det är min femtielfte gången, hur det nu stavas. Har den på datorn :D

Tycker lite små synd om Teddy. Det är så jävla kallt ute så hon sitter ihop krupen och hon är alldeles kritvit runt nosen. Frost. Plutten då <3

Åker till mormor och morfar sedan.

Ha en fortsatt mysig julafton :D

 


Kommentarer
Ebba

Jättefin bild =)

Tid: 16:05:18
Datum: 2010-12-26
Hemsida: http://ebbaij.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: