Julafton :)

Julafton har varit både tråkig och rolig. När vi kom dit så hade 5 min av kalle anka gått. Så vi satt och kollade på det. Vi åt mat. Pontus hade gjort en frågeslinga som vi skulle gå ute, men vi satt upp den inne istället. Jag fick 3 rätt av 14 frågor XD Mamma hade också gjort en, då skulle man skriva en likhet mellan tre olika saker som stod. När det var apelsin klocka och körsbär skrev jag att alla är runda men nää det var fel. Där fick jag 0 rätt av 10 möjliga (y)

Vid halv 7 började vi öppna alla julklappar. När jag öppnade ena paketet från farmor och farfar så var det en kartong på en isbjörn med skoterstövlar. Då trodde jag de hade köpt sånna för att jag skulle rida i dom. Men man får knappt in fötterna i stidbyglarna. Men såklart var det andra skor innuti. Pappa berättade att farmor hade försökt få tag i en sådann kartong bara för att x) Jag blev värsta besviken, jag tänkte inte öppna kartongen först, men pappa sa att jag skulle de :P

Vi pratade och hade skojsigt. Åkte hem vid halv 11 halv 12 kanske.

Nu sitter jag här och har nyss tagit kort på alla grejer. Ska slänga upp ett inlägg med alla julklappar.
Ska ta och plocka ihop allting och kanske ta och sova.

Hoppas alla har haft en bra jul :)

Kim fick vara tomte åt grannarna.

Då ska man försöka få bort snörerna...

... och när man får bort de när man inte är berädd, då flyger paketet iväg

Jaha, då var det dom stövlarna..

Men innuti var det helt andra stövlar

Pappa gjorde en fin present till mormor också. Som alla år. Det var ganska mycket paket i ett. Hon fick en använd bingolott och en oskrapad annan lott, inte triss med något annat. Jag vet vad hon vann, men bara jag fick veta :D:D

Det blev lite bilder. Pappa som tagit alla

 




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: