Julklapparna i bild

Detta fick jag i julklapp :D

Shorts av tomten tror jag

Slalomhjälm av mamma och pappa tror jag

Vinter ridstövlar av farmor och farfar

Påslakan av tomten

Presentkort på himlabadet + 500 kr av mormor och morfar

Mössa och vantar av mamma och pappa tror jag

Body lotion, bath & shower gel, boddy butter av kim

Årets tomte av farmor och farfar

Bok av mamma och pappa

Shower grejs och tillhörande påse av florida, men det var nog anna-carin :)



Nesesär eller hur det stavas, och läppglans, fick också en badboll med lilla my, mumintrollet och stinky på. Det var den hemliga presenten men den var från pontus ;)

Badbollen

70 dollar ca 500 kr av mamma och pappa

Shampoo och balsam av tomten i julstrumpan

Hårborste, kamm och lite hårsnoddar och sånt av mamma och pappa



Strumpor av mamma och pappa

Troser av mamma och pappa

Och tillsist bok utan tomten i julstrumpan.

Fick också ett par tights, men de var försmå och mamma tog dom så de blev de inge kort på. Fick också skjortan imorse. Och när vi var på birsta senast fick jag ett vitt linne, bh och tights :)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: