Lucia show :D

Hejsan ^^

Vid 20 i 2 idag åkte vi till riiby. Hästarna var redan inne och de var bra för då var han ganska torr. Jag borstade han och sadlade, vi gick ner till viktoria för vi skulle bestämma musiken. Vi tränsade hästarna och satt upp. Vi red till THF och där fick vi gå in i lilla manegen. Vi tog av oss ytterkläderna. När det var numret innan oss gick vi ut och hoppade upp. Jag hade inte lagt över tyglarna över halsen och sedan tölta alla andra iväg. Jag fick kasta mig av och KB ville springa iväg hela tiden. Jag fick hjälp så KB kunde stå still sedan dundra han iväg.

När vi stog och väntade på att få komma in var det svin kallt. Nästan -20 och jag hade dragit upp tröjan så den var vid armbågarna.
Vi gjorde våran kadrilj. Gick skit bra :D KB skötte sig till och med :) Han var pigg som attan så det blev inte direkt tölt överallt, mer grisepass och pass.

Vi tog på hästarna täcken och sedan red vi tillbaka till riiby. Pappa kom och hämtade mig och vi hämtade mamma, farmor och farfar på THF.

Har redigerat lite bilder nu som pappa tog. Jag redigerade inte speciellt mycket, men gjorde så att bilderna blev lite bättre. Var väldigt dåliga bilder, men det är lite svårt att ta i ridhus och han använde inte blixt tror jag. Skit samma.

Bilderna kommer snart :)

Hejdå ^^

Ni får ett litet smakprov :)

/ my


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: