Lucia träning på KB :D

Hejsan :D

Idag så slutade vi vid 12. Jag fick skjuts hem av rebbe eller kentagent kanske man ska säga. Tacktack :) Gick ut och tog lite nya bilder på teddy. Blev med både tomteluvan och utan :)

Vid kvart i 2 ungefär åkte jag till "frissan" och klippte och slingade håret. Kommer bilder sen :) Blev mycket ljusare och tunnare. Myyyyycket bra :DD

Åt min kebabrulle x), hos mormor och morfar. Skyndade oss hem och när vi var hemma var det 5 min innan jag skulle vara på riiby. Kastade på mig kläderna och åkte dit. Tog in KB och gjorde iordning han. Vid skulle rida till THF och rida där för att vi skulle träna att vara där då det blir enklare för att vi ska ju vara där på söndag. KB var väldigt pigg och passade hela tiden, blev ganska svårt att svänga när han passade.. Vi red tillbaka till Riiby och KB var alldeles frostig så han var grå/vit istället för svart :D
Imorgon ska vi vara med på genrepet så ska vara på riiby senast 10 typ.

Nu har jag kollat på Idol. Jay ska vinna fast minnah kommer säkert vinna ...

Hejdå :)



KB

/ my


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: