Rensning av bilder

Jag har rensat min dator på lite bilder. Jag ska få windows 7 :DDD

Men jag tog bort ganska mycket bilder/filer.

Innan jag rensade

- 3 108 filer 
- 143 mappar
- sammanlagt 10,2 GB

Efter rensningen

- 2 737 filer
- 122 mappar
- sammanlagt 9,10 GB

Duktig jag har varit :D Haha de flesta bilderna jag tog bort var nog på Teddy. Tog kanske bort 100-200 bilder på henne tror jag nog. Hade alldeles för många sommarbilder som nästan är lika dana eller jätte suddiga och sånt.

Hittade också lite gamla/roliga bilder när jag kollade igenom allt.
Kan bjuda på några



Om man är på fel ställe, fel tidpunkt blir de såhär

Mormor, nu tar vi det lite lungt med drickandet va? (;

Mumsigt

Den busen som alltid ska ta kort på mig ):
Pelle? Har du köpt några nya stumpor då? ;)

Så vackert du spelar Oliver :D

Sötplupp :D

/ my


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: