Tomteluva till Teddy

Hejsan :)

Har gjort en tomteluva till Teddy. Tog en gammal som är alldeles förliten för mig och jag har litet huve. Mätte och klippte och höll på. Kolla på bilderna ^^



Lite för stor för teddy kanske? (;





Efter jag mätt så klippte jag ut en ny luva från den gamla, och nålade ihop. (hålen är för öronen)



För att få toffsen uppe på mössan gjorde jag en sånhär garnboll. Snurra garn runt kartongbitar



Klippa upp runt om



Sen var det bara att sy fast bollen och luvan är färdig :D



Den blev lite för stor men det går inte göra något åt, tänker inte sy om den.
Men vad tycks? Visst blev hon söt :'D

Imorgon eller någon gång i veckan så ska hon få hoppa ut i snön och då blir det lite julbilder :D

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: