Foto idé :D

Hejsan :D
.
Igår kollade jag på idol. Jay och minnah gick till final. Kollade också på en film med mamma, brothers. Hade redan sätt den men den är bra så jag kunde lika gärna kolla på den igen och pappa ville inte se och om jag inte kollat hade säkert inte mamma kolla heller.
Har varit ute med teddy nu eller förut kan man säga. Fick värsta bästa idén men alla saker som skulle vara med kommer fram när vi tar fram julgranen typ 2 dagar innan julafton. Hade en sak och de var en kudde. Teddy var uppstressad eller något så hon ville inte direkt samarbeta. Hon låg där på kudden med öronen slickad intill huvudet, så jag tog några bilder som inte alls blev bra, gick in igen. Ska ut lite senare och försöka igen. Hon ska också få hoppa lite i snön.
Ni får inga bilder nu då jag måste redigera de, ni får kanske ikväll då jag förhoppningsvis varit ute och fått lite söta bilder :D
.
Hejdå (:
Älskar dig plutten <3
/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: