Vemdalen tomorrow

Jag ska åka till vemdalen imorgon efter min ridning.
Jag har provat min nya hjälm och massa sånt. Glasögonen var alldeles för stora så min näsa trycktes ner så jag inte kunde andas XD Fick ta mammas som jag hoppas kommer funka, ska köpa ett par nya någon gång. Fick ta kims täckbyxor också. Likadana som jag har fast bruna istället för gråa. De va st L i dom så de är llite stora, men helldre de än ett par ganska tajta. Ska också få kims gamla skidor. Anna-Carin ska köpa mina, och jag har tvingar mamma och pappa att jag ska få pengarna :)

Jag har gjort lite tidsinställda inlägg, men kommer också blogga lite imorgon. Teddy får gå ut på en liten promenad. Hennes sista för 2010.

Idag har jag iallafall varit ute med teddy i 1 timme ungefär. Tog lite kort på henne med mobilen men de är inte så jätte nödvändiga att visa här :)

Jag har lagt in 4 smurfarna filmer på mobilen också. Ska kanske lägga in de 3 andra också om de finns plats. Har också ett smurf pussel på mobilen. Det är as kul :D

Nu ska jag ta och packa det sista innan mamma blir förbannad

Tjaråå ;)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: