Fotograferingen under semestern :) Del 1



Börjar med när vi stannade i Ramsele och sov där en natt, innan vi fortsatte.
Där fanns de massa kor, och vi fiskade lite fast vi fick inge fisk XD
Inte så bra kavallite på "mu" bilderna, men de är för att jag fick zoma ganska mycke...





Blev faktiskt nöjd med denna :)







Smart ko som hade gått ner i lera, först trodde jag den hade fastnat, men den hade komme upp efter ett tag.



En bro, som kim gillade att kasta på, (när han fiskade)



Fint var de där iaf :D



Fin fisk pappa fick va ? XD



den blev ganska bra :D



Haha sen kom de några människor på den dära saken XD
Nästan som flotten i Norge fast den är de inte tak på



Sen spela vi kort.
Va fin jag och pappa va då XD
Jag förlorade hela tiden. Jag fick sämst kort. Fick bara 2 poäng på "fem kort"  XD



Kim och mamma såg ju också fin ut XD



Och helt plötsligt spolades vi fram från fredag till söndag, några mil bort och till Frosti :'D













Där kom piltur med också :D



Mamma pappa oliver och elias gick ner till nån fors. Jag och oscar va då på badparken och linda och roger på stan.
Denna bild har väl mamma eller pappa tage. Snygg va den :D







Rulla :D





Alla bilder är inte från samma dag.

Lägger ut mer imorgon.
Klockan är ju 10 över 12.
Min rygg gör ont efter 6 timmar på motorcykel.
Ska lägga och sträcka ryggen i sängen.

Hejdå (:

/ my


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: