Äntligen klar med kudden (;

Heeej :)

Idag åkte jag buss till skolan. Jävligt skönt (;
Hade matte prov del B idag också. Gick ganska bra, fast kommer säkert ha fel på sista uppgiften x) då jag inte fatta någonting, men jag kanske får poäng för uträkningen (om den va rätt)
Slöjden var ju kul...... Eller inte. Jag gjorde klar min "takida" kudde också. Christina sa den här kudden var väldigt fin och välgjord.
Började också sticka en polo, haha mamma ska få den (fast jag kommer inte bli klar med den) Jag la upp maskerna sen så hann jag inge mer för christina kom ju aldrig och hjälpte mig.

Åkte buss hem också. Såklart missa jag att trycka på stopp så jag fick gå av på hållplatsen efter så fick gå tillbaka, duktigt xD

Tröck i mig en macka och nu sitter jag här och ska ta på mig ridkläderna och dra till stallet och hoppa gregory (Y)

Hejdå ^^

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: