Följa med johanna och emma till stallet (y)

Heeej :)

Idag hände inte så mycket.
Efter skolan gick jag ut en sväng med teddy. Orkade inte ta med mig kameran ut, tänkte att det bara kunde bli en tur utan kameran (; Hon fick hoppa fritt. Jag grävde så att laborynten blev så ljup som möjligt, så den är nere vid gräser på vissa ställen. Den blev då lite bättre, men vi får vänta till mer snö kommer :)

Följde också med johanna och emma till stallet. Haha jag hade inget att göra så jag följde med de. Där fick jag borsta frasse åt emma, hämta alla saker. Fast det fick hon ta på själv. När jag skulle hålla i frasse åt emma så börja han backa. Då sa emma att jag inte fick hålla i han. Då släppte jag men han fortsatte att backa, då sa hon  en håll i han XD
Jag kollade en liten stund på deras lektion sen gick jag till stallet och "va" lite med Arek och Rick. Gick också en sväng till fleur, hon ville äta upp mitt ben den sötnosen :D

Har nyss komme hem och duschat.
Hejdååå ^^

/ my


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: