Gregory är faktiskt rolig att hoppa

Hej :)

Kom hem från stallet för en stund sen.

Hoppade somsagt gregory. Gick faktiskt jätte bra :D Väldigt nöjd då jag inte gillar hoppa igentligen. Fast det är väl gandalf som gjort att jag inte tycker om de längre...
Men när vi skulle hoppa på långsidan och med 5-6 gallopp språng mellan hindren, då skulle vi hoppa det "högsta" som va en oxer, eftersom gregory älskar att hoppa taggar han till och ökade mycket och det kändes som han skulle komma på 5 men då kom vi jätte nära hindret och jag trodde han skulle hoppa men han tog ett extra gallopp språng så det blev lite misslyckat, men annars gick det väldigt bra :)
Jag gillar faktiskt att hoppa med han då han inte tar stora språng som gandalf (fast det är ju lite storleksskillnad)

Dukti hest :D

Nä men nu ska jag blåsa håret sen ut till teddy och sitta med en filt och mysa på balkongen :D

Hejdå :D

Bara jag som tycker han är fin ?

/ my


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: