Jag tog tyvärr idag på Engelskan. Sven gjorde ingenting åt det ):

Hejsan :)

Gick upp halv 7 idag och duschade. Kvart över 7 var jag klar och jag skulle åka med rebecka och skulle bli hämad kvart i 8. Så jag tog på mig mössa vantar jacka ocoh mina snygga skor och gick ut med teddy i en kvart. Hon fick bara hoppa litegrann :)

Hade inte den dära Anna-Karin på spanskan ): Hon som var såå bra :D
På engelskan skulle vi repetera inför provet imorgon, haha jag fick följa med på jenniefers motorcykel som var i ena hörnet av klassrummet. Men julia kastade en bok i huvudet på mig så jag ramlade av och dog ): Jenniefer ba.. SVEN!! SVEN!! My är död! Ring ambulans! Sven kolla my!! Dryga Sven ba jag vet hur my ser ut det visste jag såfort jag såg han. Och jag började såklart skratta, Då sa sven att det var kostigt att jajg rörde på mig. Jenniefer ba De är nervryckningar! Då skratta jag ännu mer och ställde mig upp och vad fin min vita tröja va då (N)

När jag kom hem var jag ute med teddy i 20 min typ. Vi gick till skogen för att jag skulle tömma hinken med kiss och bajs i. Jag såg ett rådjur som blev rädd och hoppade iväg över massa grenar. Eftersom allt i hinken var fryset så gick de jätte bra att få ut de XD Fick stå och knacka på ett träd samtidigt som teddy skulle stanna eftersom det bara var några meter till vägen.
Laborynten har fått högre kanter nu när det snöat (Y)



Foto Nita
Jag älskar dig teddy <3

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: