Julstädning eller rättare sagt adventstädning

Hejsan :)

Igår så "julstädade" eller kanske adventsstädade jag mitt rum. Bytte till mina röda fina gardiner (får inte ha de på sommaren då de bleks). Eller gardinerna byttes i fredags igentligen, men skitsamma. Bytte till anventsljusstakar. Städade också rummet. dammtorkade dammsög (hm.. låter fel). Men ja. Ska också städa uppe på min garderob. Men det är jävligt mycket skrot där uppe. Papper, en mini vävstol, i den jätte stora kartongen är det jätte mycket skrot. Där uppe finns alla min modelldjur. De jag lagt ner över 1500 kr på, är man dum eller? Ja det finns mycket mer som jag kommer upptäcka när jag rensar där. Kom på nu att det är barbie hästar där också, finns också hästar som har en magnet i mulen så att morötter och äpplen ska fastna där, ett stall till de 3 hästarna finns också. Två av dom köpte jag i USA när jag fyllde 7. Det här börjar bli lite ointressant. ´

Idag är det första advent. Då tände man det första adventsljuset, det vet jag. Jag har gjort en jätte fin grankrans som man köper på IKEA jätte fin. Den är gjord av plast.

Hejdå





Vacker den blev

Så där vackert blir det när kameran inte är snäll och man måste använda blixt ):

Fint va?

/ my


Kommentarer
Hilda

Hej, jätte kul att du vill vara med i veckans blogg på min blogg! Men jag ska lägga upp en bild på headrarna på min blogg så alla som ska rösta kan se hur dom ser ut, så skulle du kunna skicka din header bild till mig för din går tyvär inte att spara, skulle vara jätte snällt.

Tid: 19:01:25
Datum: 2010-11-28
Hemsida: http://tuffz.blogg.se/
Neha

Mysiga bilder:D

Tid: 12:59:09
Datum: 2010-12-02
Hemsida: http://nehaexponerar.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: