Lördag :)

Hejsan :D

Blev inget bloggande igår, hade inte tid.

Pappa hjälpte mig att spika upp mina tavlor på väggen :D

Jag mamma och pappa åkte in till birsta, vi va på många olika affärer och kollade på saker till hallen som håller på att renoveras förfullt. Kommer bli skjutdörrar och sånt (Y)
Letade också en pelletskorg som man kan he in i kaminen så att man slipper ha ved. Vi gick och frågade på bygg-max då sa gubben att de inte hade, "men förrästen ni kan ju få min, jag kan ju ändå inte använda den, men ni får ingen kartong" haha så vi fick en gratis XD
Fick ett par nya skor, typ samma modell som på conversen fast de är med nått foder inne. Lite bättre än min converse iaf (Y)

Va med jenniefer också. Vi åt någoning konstigt som jenniefer kom på XD Smakade, speciellt, haha :D
"bodil" va ute och hade kul i snön XD

Gick hem vid 7, precis när jag tog klivet innanför dörren gjorde timrå mål. Haha man är väl bäst :D
Kollade på hockey och åt "mat" haha va typ grillad kyckling och grönsaker att dippa, mumsigt :D

Efter hockeyn gick det en film på 5an. Då hade vi missat 45 minuter men filmen var 3 timmar och 5 minuter. Filmern var faktiskt jävligt bra. Skulle vilja sett exakt hela utan reklam avbrott. Handlade om att det skulle komma en asteorid och köra på gjorden och det var alltså jordens undergång. Då åkte de upp några oljeborrare och några astronauter också såklart. De skulle borra ett hål i asteoriden och stoppa ner en atombomb i den. Sjukt bra film :D

Nu ska jag ta på mig kläder och gå ut till teddyyy :D

Hejdååå ^^



Random bild

/ my

Kommentarer
Tess

Cool bild! :) Kram

Tid: 20:50:47
Datum: 2010-11-23
Hemsida: http://tesswaltenburgphotography.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: