Tappat mobilen ))))):

Hejsan :)

Igår hände inte så mycket, var ute med teddy en stund. På kvällen följde jag med mamma och pappa och tränade. Gick faktskt ganska bra då jag trodde jag tappat all kondition då fotbollen slutade.

Idag så hade jag jävligt mycke träningsvärk XD
Spanskan ska vi ha någon vikarie då belen slutat hon var sjuk så vi fick hål. Grupp 2 skulle ha engelska efteråt och sven var inte där så rebbe och emma fick sluta 1 de jävlarna :D

Jag har tappat mobilen det är jätte kul ):
Pappa skjutsade tillbaka mig till skolan och jag kollade i skåpet och i datasalen och i klassrummet, jag dödar den jäveln som tagit den (om någon tagit den). Ska fråga imorgon eller nått om någon lämnat in den. Det känns att jag är utan telefon. Jag är inte riktigt hundra utan den (;

Viktoria ringde vid halv 5 och sa att ridningnen var inställd för de var 15 minus. Igentligen var de sista gången idag men då blir sista gången på måndag :)

Nä nu ska jag plugga lite engelska och sova lite grann.

Hejdå ^^


Min älskade telefon ):

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: