Teddy tycker om snö :D

Hej :)

Idag på skolan hände ingenting speciellt. Fick veta vad vi hade på kemin, jag fick 21/28. Ganska bra, då jag inte förstår mig på kemi x)
Matte prov hade vi också. Var faktiskt väldigt enkelt :)
På spanskan körde vi bingolotto XD Eller mer bara bingo x)

När jag gick hem så stannade en bil och började backa, sen brevid mig (precis vid en infart) så tuta de. Jag sprang över då jag trodde den skulle in men sen åkte den framåt och stanna bredvid mig då va de rebbe XD Haha de hade tänkt skjutsa hem mig och jag bara springer iväg x) Haha jag är smart :D

När jag kom hem tog jag på mig täckbyxor. Fick ta de jag rider i då jag inte nådde ungefär 3 meter upp XD Tog på mig vinterskorna som jag bara kommer ha hemma då de inte är speciellt snygga. Handskar och mössa sen ut till teddy. Haha jag tror hon blev lite förvånad. Igår var det ju gräs :P Men hon tycker det är sjukt kul med snö :D

Bilder kommer senare :D

Hejdå ^^

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: