Lovet :D

Heeej :)

Ja som jag skrev igår så har jag varit hos farmor och farfar hela veckan. Eftersom Linda Oscar Oliver och Elias var där :)

I måndags åkte vi dit vid 4 eller nått. Då va redan "de andra" där. Vi åt och sånt sedan åkte jag och rida. Jag red brun (brun stjärna) Hon har jag ridit förut för två eller tre år sedan. Jag emma och julia var ju på turridning där. Men hon är ju jätte liten :P
Men hon var väldigt mysig att rida. Väldig pigg och sånt :)

På tisdag åkte vi på våran "erikshjälpens tur". Haha alltid när linda är här åker farmor, linda jag oliver elias och oscar på båda erikshjälpen mojjjerna och fyndlagret ibland. De vi kollar på är pussel, böcker och filmer och sånt till oliver och elias. Vi hittade nån film och lite pussel (Y)
Vi åkte till ica och köpte lite grejjer. Oliver och elias fick sitta i varsin bil som finns på kundvagnarna. Jag och oscar körde dom. Jag körde elias, haha sjukt kul hade de.

Vid 4 blev jag och oscar skjutsad till donken. Vi åt mat och drack milkshake och mc flurry. TJOCKT. Sen gick vi till bion. Haha kul det var att det var 2 timmar innan bion börja. Fördrev tiden där. Det gick inte fort. Vi såg iaf The last airbender 3D. Kim och marianne hade sett den hemma och sa att den va bra så då såg vi den också fast 3D. Den var faktiskt bra :D

På onsdag var det en sak med ridgruppen på riiby. Vi skulle först ha teori lektion sedan rid lektion sedan en teorilektion till. Jag var där typ 1 timme innan för oliver och linda skulle på bio och se sammys äventyr eller vad den hette. Sen kom moa. Det var bara vi två först. Sedan kom julia. Vi fick välja vilka hästar vi skulle ha så jag valde brun. Hon var fin :)
Moa skjutsade hem mig efter att hon ridit blossi :)

På torsdag gick vi ut. Farmor Linda Oscar Oliver Elias och jag. Jag tog med kameran coh fotade mycket :)
Vi skulle ut och plocka kottar. Vi gick ner till sjön, först till ett litet ställe där vi var en stund, sedan gick vi till stranden. Det var faktiskt is på sjön, fast inte direkt så mycket att man skulle kunna gå på den :P

10 i 4 typ blev jag hämtad av emma. Då åkte vi till stallet. Jag var jätte pepp på att hoppa linnie (vi skulle ha markarbete). Men vem får jag när jag kollar på listan. Jo gregory. Han var som han brukar i spiltan, försöker bitas och sånt, men han slutade med det efter en stund.
Gick faktiskt bra på hoppningen. Det som blev fel var mitt fel för att jag svängde konstigt över gallopp bommarna efter hindrena. Men han är faktiskt rolig att hoppa. Mycket roligare än gandalf. Jag hatar att hoppa med gandalf då han tar jätte stora språng. Har hoppat han typ 6-8 gånger på rad om man ränkar markarbetena o.o

På fredag åkte jag linda och oscar och hämtade mamma vid halv 9. Jag passade på att göra rent till teddy och pussa lite på henne :) vi åkte till ikea och åt frukost där (Y)
Vi gick på ikea i en timme, jag fick två kuddar och en större fotoram än de jag har.
På "birsta city" fick jag troser och mjukisbyxer. Äntligen hade de rätt storlek x)
Vi åt mat på max då ingen ville äta på donken utom jag ):

Kollade på idol, Olle va bra och några andra va också bra. Geir åkte ut, de va ganska bra.

Igår åkte vi till kyrkogården. Tände ljus.
Åkte hem till oss och jag duschade, sen gick jag till rebbe. Vi gick och åt pizza. Haha bra mat jag har ätit i veckan xD
Vi gick till hockeyn halv 4 typ. Gratis biljett av skolan (y)
AIKs supportrar va lite vilda tyckte jag :D De blev förbannade på timrås supportrar när en spelare i AIK bröt foten :D
Timrå har aldrig förlorat när jag har varit på deras matcher. Men nu har de förlorat 4 raka hemma matcher. Så jag tänkte ändra på de så om de vann var det min förtjäns och jag skulle kunna sälja mig som maskot :D
Men tror ni att de vinner då? När det var två min kvar och det stod 1-3 så gick vi. Vi visste att det skulle bli 1-4 och det blev de.
När vi kom till stället farfar skulle hämta oss på så åkte han precis hemmifrån. Vi stod och väntade och jag höll på att pissa på mig (y)

Vi skjutsade hem rebbe och åkte och hyrde film. Kenny starfighter och kick-ass
Vi kollade på kenny starfighter först. Haha filmen är ju så dålig att den blir bra XD Kick-ass var lite sjuk x)

Idag så gjorde vi inte så mycket. Kusinerna åkte hem vid 1 och vi också. Jag och pappa flyttade teddys bur upp på altanen. Kommer bli perfekt de :D
Blåste satan också.

Grattis till den som läst allting. Det är nog jobbigt att läsa då jag bara skrev rakt uppochner x)

Bilderna kommer senare då jag inte har redigerat klart alla :)

Hejdå ^^

/ my


Kommentarer
Frida

haha, grattis till mig då (x

Tid: 19:13:21
Datum: 2010-11-07

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: