Dålig uppdatering

Hej :)

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har ingenting att skriva om och då tappar jag lusten.

Det har varit vanliga skoldagar.
Idag va det sista gången på kickboxningen. Vi fick ha fri träning, jag julia och johanna gick mest bara runt och satt och golvet och sånt x)

Igår kväll så höll pappa på att städa Fifis bur och alla hennes leksaker. Då skakades bollen med en kula i och det lät exakt som när Fifi lekte med den. Jag börja gråta ... <3
Jag älskar dig Fifi <3

Men nu ska jag gå och ta in Teddy för jag tycker inte om att hon är ute i dethär gråa vädret och de duggar lite ibland. Men hon ville inte in i buren så hon fick stanna ute ett litet tag.
Ska också fortsätta plugga kemi och spanska. Prov imorgon, iaf spanska, men vet inte om de är kemi, ingemar sa till mig att de är imorgon, men alla andra säger att de är nästa vecka, men alla vet att ingemar är lite virri x)

Hejdå



<3

/ my



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: