Ett år redan älskling <3

Jag kan inte fatta att det var ett år sedan. Ett jävla år sedan. Alldeles nyss var de två fåglar i en bur. Två lyckliga fåglar som var glada.
Då hade jag några att busa med när jag väntade på någonting för att dra ut på tiden. Några som jag kunde säga hej då till när jag gick till skolan eller skulle bort i huvudtaget. Några jag kunde säga hej till när jag kom hem från skolan eller då jag kom hem från någonting. Nu finns de ingen jag kan busa med. Ingen jag kan säga hej/hejdå till.

Men Åke och Fifi ni kommer alltid finnas i mitt hjärta <3



Ett år sedan älskling <3
27/10 - 2009 <3



Enda bilden jag har på er tillsammans <3
Åke 27/10-2009
Fifi 18/19-2010

Jag kan inte säga annat än JAG ÄLSKAR ER <3

/ my


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: