Gandalf ska bli frisk.. Nu!

Heej :)

Idag hände ingenting speciellt på skolan. På spanskan hade vi halloween pyssel. Haha jag tog ett papper och satt och drog massa sträck på det jätte fint :)
Jag fick också spela mycket på simons iphone :D
Slöjden kan vi hata. Jag hatar seriöst christina. Hon kan gå och hänga sig.

Skyndade mig hem. Skulle försöka dricka oboy, men jag spillde ut typ 3-4 glas. Överallt XD
Gick jätte bra och jag hade 30 min på mig innan jag blev hämtad av julia. Skyndade på med ridsakerna och sprang ut XD

Red linnie idag. Hon var väligt fin. Men hon var duktig på typ 4 st gallopp fattningar från skritt. Då fattade hon gallopp på en gång :)
Jag saknar gandalf. Tycker inte att han ska vara halt ja ):

Hejdå :)



Linnie är en snel hest :)

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: