Halloween med jenniefer emma och emelie :D

Heeej :)

Idag så va vi först på birsta. Vi skulle köpa en stålmannen/batman/spindelmannen dräckt till oliver och elias. Eller två till de var. Men de var alldeles för stora. Så vi åkte in till stan men där var de ännu större. Så vi köpte en fleece tröja till elias med spindelmannen på och en vanlig kofta med spindelmannen på till oliver :D
Jag fick ett svart linne :D Mitt är de ett jätte stort hål i där bak alltså på rumpan typ x) och sen är det jätte många små hål bredvid det stora :P

Sen åkte vi till arne för att han fyller 65 idag. Men de va i gbg XD
Vi åkte hem och när jag startade datorn skulle vi åka till farmor och farfar. Vi fikade där sen åkte vi hem för mamma och pappa skulle se på nå pogram. I pausen skjutsade pappa mig till jenniefer. Efter en stund där fixade vi oss. Jenniefer sminkade mig, det blev jätte fint INTE XD hon sminkade emma också fast det blev något normalare. Haha hon va ju tvungen också blev så sjukt fult XD

Vi gick till emelie och vi gick till rebbe och massa mer. (alltså bus eller godis x)) vi fick as mycke godis. Vi gick till julia på slutet. Igenligen skulle vi gått till johanna också med de orkade inte de andra och mamma ville att vi skulle gå till oss men de orkade dom inte heller :P

vi tog inga kort så ni får inte se hur vacker vi va :D

Pappa hämtade mig kvart över 9 :(

Ska ta och lägga mig nu för jag har inget att göra XD

Hejdå ^^


/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: