Helg med julia :D

Heeej :D

I fredags så åkte jag och pappa till stallet och skulle leta mina nycklar igen när de va lite ljusare. Och vetni vad pappa hittade? Jo mina nyckar :DDD
Pappa skjutsade mig till julia. Vi såg på idol och hade mysigt :D
Åkte hem typ 10 eller nått.
Olle och sassa gick vidare. De va bra :)

Igår så vakna jag 9 typ. Duschade och fixade mig lite. Halv 1 blev jag hämtad av julia. Vi åkte till stan.
Jag köpte ingenting (y)
Eller jo jag köpte mat på donken :P
Blev hemskjutsad och kollade på hockeyn. Timrå vann mot HV71 med 0-3 borta. Tycke timrå va massa duktig :D
Mamma skjutsade mig till julia efter vi äte. Vi kollade på film, Brothers. Den va faktisk bra :)
Vid 12 eller nått när vi fixat i källaren (madrasser och sånt) tänkte vi spela lite playstation. Vi spela hitta nemo (Y)
Vi kom as långt, strax efter 3 då vi hållt på att försöka klara en bana så orkade vi inte mer. De va helt omöjligt att klara den banan o:
Somnade typ 4.

Idag vaknade vi typ halv 12 eller nått. Vi gick upp och fikade.
Sen ner igen och spela playstation. Ratatouille. Vi spelade de länge. Sen åt vi lunch. Gick ner och spelade igen. 4 kom pappa och hämta mig.

Har äte nu. Och nu är de typ snart mörk och jag ska ut med teddy. Toppen, kanske ska sluta skriva och gå ut nu. Ja de lät bra

Hejdå :)

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: