Nycklar borta, buhu ):

Hej :)

Jätte uppdaterad blogg i know x)

Men jag orkar inte liksome.

Men i onsdags hade vi hoppning. Gandalf va galen.
Igår hade vi dressyr ute. Igentligen skulle de vara markarbete. Men vi fick rida fritt. Gandalf va jätte fin. Han lyssnade på allt och sånt :)
När jag kom hem så va mina nycklar borta >.>
Så ni kan gärna hitta de åt mig.

Idag så fick bengt öppna mitt skåp. Tog typ as mycke saker XD
Han måste nog öppna de på måndag också om inte mina nyckar är hittade.

Jag har inge minne om vad jag har gjort. Så de blir inte så långt inlägg XD

Sen ska jag nog vara med julia :D

Hejdoo :)

/ my

Kommentarer
vilma

heej , du undrade vad jag har för kamera .. Jag har en nikon d40 :)

Tid: 08:35:00
Datum: 2010-10-03
Hemsida: http://storyneverends.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: