Stan med jenniefer och emma :D

Heej :D

Idag slutade vi 12 (y)
Jag gick hem fixade mig. Sedan gick jag till jenniefer.
När vi var påväg ill busshållsplatsen skicka emma ett sms att 609 åkte förbi henne nyss. Vi ba.. VAFAAN!!! då va de 10 min innan den skulle gå också.
Men när vi kom dit så gick jag jenniefer och emma och väntade på bussen ändå och då kom den (y)
Jag fick sitta på nån stol som va riktad åt sidan XD
Sen va de en väg bredvid mig så jag såg bara på emma och jenniefer (jenniefer satt i emmas knä)
Det va nån ful tant som satt bakom jenniefer och emma som jag och emma skratta åt x)

Vi gick till skämtsaker och barnvagnar x)
Emma köpte.... och jenniefer köpte... Ni får inte reda på de för ni får ju inte veta hur vi ska se ut innan halloween :D

Gick till cubus där köpte jag ..... och fick två prov mojjer på en foundation (y)
Sen till h&m. Där köpte jag sånthär konstigt nagellack.

Vi gick till leifs jobb och väntade på att han skulle bli klar.
När vi åkte hem tog jenniefer på sig ........ och satt och vinkade till folk. Jag och emma höll på att skratta ihjäl oss XD
Sen va de tre stycken i en bil som satt och vinkade tillbaka. Först när vi körde om, sedan när de låg bakom oss, och sedan när de körde om. Haha de va sjukt kul :D

När jag kom hem gick jag ut med teddy.

Nu har jag provat allt jag ska ha på halloween. Jag kommer bli jäääääätte fin XD Men de är ju de som är meningen (y)
Bara en sak som fattas. De inhandlas någon annan dag :D

Ikväll blir de "filmkväll" med familjen (mamma, pappa, kim och marianne)

Hejdåå ^^

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: