Hästspel är ju köng :D

Heeej :)

Igår kollade jag på idol (y)
Olle sjöng en sämst låt o.o

Men sen fick jag sjukt tråkigt, så jag satt mig vid datorn och skulle spela mario. Då va de nått hästspel som hter se.howrse.com. Så sjukt sämst spel XD
Spelade till halv 12 eller nått XD
Tröttnade för de va oerhört tråkigt, tog och starade sällskapsresan 2. Snowroller. Kollade på den 2 gånger (Y) fast jag sov ju lite emellanåt x)
Fanns ingenting att göra om man inte ränka med att sitta inne på kims rum och kolla när de lana x)
Gick och la mig halv 3 eller vad klockan nu va.

Idag vaknade jag vid 9. Gick upp. Det lät som om snubbarna inne i kims rum va vakna, men då hade jag fel x)
Så jag stod och pratade med fifi lite grann, tänkte starta tvn. Men vem ligger inte i soffan då? Jo alex XD
Haha först såg jag inte vem de va, jag bah.. hmmm... men det såg ut som alex (y)
Tobbe va vaken iaf. Tobbe och macke va vaken så jag gick in i rumme och satt mig vid kims dator. Viktor låg typ raklång precis innan för dörren och sov, såg jäte bekvämt ut att sova på golvet. Macke hade sove på en matta, tror också att tobbe gjorde de.

Spelade dedära sämsta häst spelet igen, loggade in på stallet.se haha så sämt XD
Åt frukost vid 1 eller nått. Eller de va med lunch för mig för jag åt tacos. Haha.

Nu har jag kollat på nån film och sitter just nu och kollar på harry potter. Eller kollar och kollar. Jajajajaja....

Hejdå ^^



Jag har en sån ja :D

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: