Bioo :D

Heeej ^^

Dålig uppdatering. Ja.

I torsdags hade vi tema dag på skolan, så på spanskan skulle vi sitta i datasalen. Vi fick vara inne på vad vi ville halva lektionen. Fast vi va inne på vad vi ville hela lektionen x)
Belen brydde sig inte :D Jag och jenniefer laddade ner spotify, och belen gick ovh hämtade hörlurar som vi fick låna (y)
Jag skrev också ett inlägg här men precis när jag skulle publicera de så dampade internet och massa.. så de publicerades inte ):

Igår började vi 10 över 9 då fysiken va inställd (YY) Då hade vi bild. Sen svenska och efter de lunch sen HL/ES ("mentor tid")
Slutade 10 över 12. Älskar våra fredagar.
Jag, rebbe och jenniefer stack till jenniefer. Busade med ellie och vi hade allmänt kul.
Såklart skulle vi hoppa okså XD
Rebbe ville inte vara en häst så hon va en gris som hette pär pärsson. (leka häst.. vi är fuullt normal XD)

När jag kom hem satt alla inne vid kims dator, och kollade på film trailers. Vi skulle tydligen gå på bio (y)
Vid 8 drog vi in och köpte godis 4,90. Haha köpte för 30 kr. Blev faktiskt mycke godis XD
Åkte till stan köpte dricka där inne. Kim satt och pratade om en skräckfilm då de va demoner som drog en tjej ur sängen och banka på dörrar och allt möjlig. Om man ser den så va den tydligen äcklig. Såklart sa kim sen att den byggde på en sann historia. Och de har till och med film bevis för de har filmat under natten. Man ba... TACK!  Jag är hur jävla mörkrädd som hälst, så de va ju jätte nödvändligt?

Vi såg iaf "The other guys" Haha den va as kul XD Handlade om poliser som det bara går sämst för XD
Jag åt upp typ en fjärdedel av godiset om äns de och halva drickan (y)

Nu har jag fikat, och jag fick hämta en pall från köket då jag inte orkar ta bort alla kläder från min mjuka sköna stol D:
Det ligger kläder överalllt i hela mitt rum ): Jag orkar inte städa. Imorgon fyller kim år, då kommer massa folk hit, ja måste nog städa ändå ):

Hejdå :)



Saknar <3

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: