Dålig uppdatering

Hej :)

Usch vad dålig jag är på att blogga men jag orkar inte och har inte heller något att blogga om...

Men i söndags fyllde ju kim år. Det kom massa människor hit och vi hade ju kul, även fast jag inte var med så jätte mycket x)
Sen på kvällen efter maten kom daniel alex henke och anna-carin. Fikade igen. Fast jag åt inte mycket då :P

Igår red jag KB. Vi red barbacka :D Jag fick lite ont i benen för på han för att kunna trava måste man stå upp hela tiden för annars början han tölta och jätte långt avstånd från hästen framför för han travar jätte fort. Men lite träning skadas inte, va ändå kul :D

Idag va de ny hälsokultur grej. jag jenniefer johanna och rebecka har träslöjd. Jag gör hinder till teddy. Jag kommer inte hinna klart på 7 gånger troja. Inte bra. Då får jag göra klart det hemma för jag tänker inte välja det igen x)

Teddy har fått varit ute från att jag kom hem från skolan till 5 typ. När solen är påväg ner tar jag in henne, då de blir kallt och det är ju en räv här som va vid teddys bur för ett tag sedan. Alltså vanliga buren, men han kommer ju inte in i den då vi har lås (y) Men när hon är i "hagen"/uteburen så kan han ju komma ...

Vid halv 7 kom emma, jag visade kläderna vi ska ha på halloween 8D
Pappa har köpt en peruk också. Hahah den är sjukt snygg x)

Kan ladda upp lite höst bilder på teddy sen måste jag plugga >.>

Hejdå :)

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: