Teddy är bäst bästare bästaste för jag älskar henne <3

Heej :)

I söndags gick jag ut med teddy. Gick ut en snabbis, sen gick jag in och tog med mig en jacka och en filt. Satt mig vid en buske och teddy skulle få äte massa gräs. Hon fick vara jätte nära mig, kändes inte så säkert när de va jätte mörkt ute.
Gick in vid 8.

Igår red jag KB (kolbakur)
Vi red barbacka. Han va så jävla mysig :'D
Vi skulle ha balansövlingar och sånt. Han va sjukt snäll och duktig :')
Men han ville inte direkt galloppera. Han passade hur fot som helst iställe x)
Och för att man inte skulle flyga av fick jag hålla i manen, men de gick bra eftersom vi hade knutit tyglarna så de va bara att ta tag i de litegrann.

Idag så va de hälsokultur. Kickboxning. Yeeey x)
Jag tycker ganska synd om mig för jag fick vara med daniel två gånger om inte mer ):
Han bröt mina armar ):
Men sen va jag med elin en gång.
Sen julia och johanna 1000 gånger :DD
Jag är inte skyldig dendär snubben 10 kr längre, han fick 10 kr i enkroner av mig, för jag är så snäll :)

När jag kom hem kolla jag lite på tv.
Duschade och tvätta luggen.
När jag fixat mig så gick jag ut med teddy, tog massa fina höstbilder, hon i löv och sånt :D Kunde få as fina bilder om inte kameran ville göra löven suddiga, för jag släpple löv över henne, och så reste hon sig upp och va allmänt söt :'D

Åkte till IP vid 5 typ.
Halv 6 eller nått åkte vi in till stan. Åkte med linnea, liisa, alma och magnus som körde såklart (;
På laserhallen så va jag nummer 1 (y)
Jag låg längst upp på listan. När vi kört 20 min så låg jag typ 3 eller 4 nerifrån XD
Och när vi kört 20 min igen så låg jag sist. Tyckte jag va sjukt duktig x) Men jag träffar ju människorna, men inte där man ska träffa. Men jag träffade ändå ganska mycke XD
Vi kan skylla på att jag bara gjort de en gång innan x)

Åt på biteline. De va mumsigt (Y)
Men bordet jag satt vid fick inge dricka, vi fick de när vi äit upp allt typ >.>
Jag ochb frida satt och smsade om massa onödigt skit också XD

Fick skjuts av johan hem :)

Nu kan jag slänga in lite bilder kanske? :D

Hejdå ^^



KB <3



Försökte mig på att ta kort på vatten också.
Denna var den enda som blev någolunda bra.
Orkar inte redigera eller nått nu ..





Nu vill de inte läggas upp mer bilder o.o
Lägger upp resten nån annan dag

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: