Vet ni en sak? Nu går de fortfort att lägga upp bilder :D

Heej :)

Igår så red jag linnie plutten (:
Men tycker inte hon va lika fin som hon brukar, men de beror nog på att jag inte ridit henne på typ 100 gånger, och jag är väldigt van att rida gandalf, har ridit han 2 gånger i veckan i typ 3-4 vekor + en gång i veckan flera gånger.

Idag på skolan va slöjden sjuk sämst.
På so:n hade vi redovisning. Vi fick sitta i "stugan". En liten korvkiosk :D

Åkte med julia till stallet.
Vi skulle ha markarbete, hade gandalf. Han va faktiskt väldigt lugn.
Vi gjorde samma sak som vi gjorde med onsdagsgruppen när vi hade markarbete fast nu va de åt andra hållet. Förra gången va de inte så högt + gandalf var galen hest. Nu var de högre. Jag typ vågar hoppa "högre" på gandalf nu bara för att jag hoppat han typ 1000 gånger, och jag litar på han nu, och jag vet hur han hoppar och sånt.

Sadlade av på knappt 5 min. Bytte om fort. Hade glömt mitt linne hemma så fick ha ridtröjan på mig >.>
Sen bar de av till söråker och avslutningen, för hela klubben liksom.
Åkte hem vid 7 typ.

Imorgon ska jag emma och jenniefer till stan, måste ha kläder till halloween <----- ni läste rätt :D

Hejdå ^^



Teddy, på lördag då jävlar ska vi ha de muusigt :'') <3

/ my


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: