12 september 2010

Heej :D

Idag så sov jag till kvart över 10 typ. Sen låg jag och läste ganska länge. Har inte läst på 100000 år o:
Låg och läste kolla på tv och slappade ganska mycke.

Sen blev de till att ta på sig jeans, hade snygga mukisböckser x)
Åkte till mormor och morfar. Fikade och tog massa kort på lite saker :P
Pratade också om systemkameror och sånt.
Men vi satt och pratade om massa saker som man brukar prata om x)

Känner att jag inte orkar vara med någon av någon anledning ))):

Men kan ju slänga in några bilder från idag :)

En sak till.
Jag måste ta tag i min design. Typ fixa skrivruttjoffsan. Vill kunna lägga in bilder så de blir lilka mycke vitt på båda sidorna bilden. Vill ha typ 600 och inte bara 500 o.o

Hejdoo ^^











Blev inte jätte nöjd med bilderna...
Har redigerat alla, inte för att jag vet varför. Kunde lika gärna fått vare oredigerade x)

/ my



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: