Hela 3 timmars skoldag (y)

Heej :)

Idag på skolan hade vi hela 3 lektioner. Haha, började med biologi. Hade daniel, kalle bah.. neeeeej ska vi ha dig i biologi!
Haha han är vikarie och hoppades bara att vi skulle ha han i svenska. Men såklart fick vi han i biologi också.
Vi kollade på filmer om sniglar och musslor. Vidrigt eller vad XD
Jag och jenniefer satt och skrattade, eller mest jag x) ovaaaanligt x)
Och daniel typ stirrade på oss, sen börja han skratta åt filmen. Haha XD

På bilden så hade vi svante (y)
Han är normal eller nått. Haha XD
Jag blev klar med min tundersnygga mapp om de bara står my på jätte litet i mitten XD
Så då blev de att börja rita nå 3d skit.
Skulle göra en skiss och sedan visa han. Jag bara ritade nått och sa att de blev fult. Han ba. men bara att man gör sitt bästa. Och jag blev godkänd så jag fick börja med hela skiten XD
Började göra en gubbe. Skitsnygg alltså  haha x)

På svenskan så gjorde vi ingenting. Meningslös lektion. Vikerien va spårlöst borta. Anna-lena eller vad hon heter släppte in oss och skulle inte ha våran lektion men hon hade den ändå o:
Typ 30 min lekton. Bara vänta på att klockan blev 11 så vi fick sluta. Eftersom vi inte har HL/ES så fick vi sluta 1 timme tidigare ^^

Men nu ska jag gå och hjälpa till med maten så skriver resten sen.

Hejdoo ^^

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: