Jahaja ska vi börja träna lite mer då

Heeej :)

Idag va vi lediga sköönt (y)
Och som jag brukar när jag är hemnma själv. Startar tv:n och tar datorn i knät. Sen ligger jag i sängen i 40 timmar tills någon kommer hem. Och nu va de mamma som kom hem 1.
Fast då hade jag faktiskt tage på mig kläder x)

Ikväll blir de till att rida :D

Och jag ska börja göra 150 situps (stavning?) varje dag (y)
Typ 50 morgon efter skolan och på kvällen. Börjar så eller så gör jag 50 vilar sen 50 igen och sånt :P
Men sen blir de väl att göra alla på en gång. Haha nu ska de tränas x)

Hejdoo ^^



Om man tränar ska man nog inte dricka coola 8D

/ my

Kommentarer
Julia

gör såna där rugghävningar eller vad det heter också, annars blir du sneee 8)

Tid: 16:51:14
Datum: 2010-09-14
Hemsida: http://wrappedinplastic.webblogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: