Kickboxning (y)

Heej :)

Hände typ inget på skolan idag. Va fisk till lunch. Åt typ en potatis. Fatta inte äns varför jag gick in dit igentligen.

Hade hälsokultor sak sista timmen. Jag julia johanna rizvan och daniel va de från våran klass som hade kickboxning. Först hoppade vi hopprep hur länge som helst, kändes de som XD
Jävla jobbigt XD
Sen skulle vi gå ihop två och två. Jag och julia va med varann. Vi skulle sparka och sånt.
Haha de gick toppen (y)

Men man blev as svettig. Man bah myyyyyyys o:
Sen skulle vi sitta på en buss hem också...

Fast jag och johanna fick åka med julia hem :)

När jag kom hem så släppte jag ut teddy i "hagen"

Träning ikväll, sen ska jag åka till emmas mamma för hon ska kolla på mitt finger...

Hejdoo

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: