Min vän henry - sjukt bra bok

Heeej :D

Igår kväll så åkte vi till farmor och farfar. Mamma hade baka äppelpaj (y)
Men vi pratade, kollade lite på tv och sånt.
10 i 9 åkte vi hem för vi skulle se harry pottah :D

Den va braig :D

Idag så vakna jag halv 8 >.>
Blev rädd när jag kollar på klockan som jag alltid blir för jag tror jag ska till skolan XD
Låg och läste. Efter en timme så läste jag ut Min vän Henry så sjukt bra bok. Nu måste jag bara se filmen!!
Sen börja jag läsa Vampyrens märke. Hoppas den är bra :D

Har pluggat massa. Eller har försökt. Är de så jävla svårt att skriva? Ja, de är de om man heter my, framförallt om de vi ska skriva nu. Allt låter så cp. Om jag skriver får ingen läsa och de blir ju liiiite svårt o:
Har hållt på med denhär skiten i en vecka på skolan varav en lektion va jag ensam i ett klassrumm med sven som skulle hjälpa mig, fast sen kom john daniel och simon. Lite svårare att jobba då? Ja.

Men har skrive ner typ 3 rader (y)
Skrive om 4 personer men man ska skriva om 5. Ska försöka få Mait att jag bara behöver skriva om 4 (a)

Sen helt plötsligt vid 12 idag skulle vi till birsta XD
Jag skulle tydligen ha nya mjukisbyxor. Eller ja.. jag har typ 1000 par varav jag kan ha ett par XD
Kollade på cubus. Såklart fanns de ju bara S och L. Och mindre och större. Men inte M eller? Fuuu!
Kunde ha S men de va inte som jag vill ha de... och L blev alldeles för stort. De fanns faktiskt M i andra färger men jag vill ha svart. Så jag provade M i grå och de va liksom perfekt o.o

På alla andra affärer va de inga bra )):
Men får vänta tills de kanske kommer in på cubus :D

Nu kanske de är tillfälle att kanske få ner någon rad till på svenskan (y)

Hejdoo :)



De fanns ingen bättre bild från google, och de är ingen bok i hörnet på den som jag har x)
Men dehär va den största.

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: