Mumsigt med loka eller hur rebbe? :D

Tjooohej :D

Idag hade vi idrott första timmen. Vi skulle leka fotboll o.o Inte spela eller? XD
Ja, mitt lag va så bra. Jag, rizvan från våran klass, nanny, pontus och patrik från A. Patrik och pontus gjorde jätte mycke, så då gjorde jag och nanny också de. Förlora första matchen (y)
Anda matchen så stod vi mest still men rizvan gjorde ett mål så då vann vi (YY)
Sista matchen mötte vi emmas lag. Hon börja jaga mig och sånt x)

På lunchen gick jag och rebbe till ica. De va fisk. Vi gick inte äns in i matsalen. Fisk är de vidrigaste som finns.
Kim, alex och macke gick ju också till ica. Haha jag bah.. där är kim XD
Köpte en loka och en glass (y)
Sen fick jag jag skaka alex dricka som jag gjorde i lördags )):

Sista timmen hade vi engelska i halvklass.
De gick superbra. Gick igenom vad man måste kunna för att få godkännt x)
Och de va inte lite prat heller XD

Men nu är de så att jag ska rida sen :D

Hejdoo :)



Mobilkamera (y)
Min är den goda gröna :D

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: