Nu är de fint vid Teddys bur :D

Heej :)

Förlåt för att jag inte bloggat, men jag har inte haft tid..

Lördags kväll/natt så va ju alex, linnea, marianne och kim här. Eller snarare alex och linnea, för ovanligt att kim och marianne är här x)

Men vi hade lite disco.
Jag satt och pratade med alex kusin på facebook xD

Men igår då.

Vaknade halv 11 (y)
Igentligen skulle jag kunna gått upp halv 10 men skönt att sova till halv 11 någon dag x)

Jag gick ut med teddy bus. Tänkte, nu jävlar ska de blir finfint vid teddys bur!
Tog mycke kort också :) (bilder kommer sen)

1 åkte jag till birsta med jenniefer. Blev ett linne rikare.
Gick på öb och köpte cola, och kollade på en hink med lock som jag behövde till Teddy. Fanns inte där. Eller jo hink fanns men inte lock, mamma kom åkte på rusta. Samma sak där, åkte på willys samma sak där sen åkte vi hem för jenniefer skulle bort.

När vi kom hem så fick jag ta en hink som jag får ha iställe.
Jag gick ut till teddy och började fixa med allt. Började med att skölja av alla "spadar"
Hällde i allt spån som jag hade kvar i en hink (har fått spån av en kompis när deras kanin dog)
Igentligen har jag pellets. Just nu halva pellets halva spån :P
Fyllde den nya hinken med mat.
Krattade under buren och runt om. Blev faktisk bra.
Nu är ju allt klart till vintern om jag inte städar en gång till innan snön :)

Va med emma och jenniefer på kvällen. Jag va ute med teddy och då kom emma och jenniefer. Jenniefer hade med sig ellie och hon blev tokig när hon såg teddy XD
Teddy blev jävligt rädd när ellie kom nära, hon hoppa iväg stackarn.

Idag på skolan så hade vi innegympa men de stod på hemsidan att de va ute, så de va inte lite varmt när vi skulle ha hinderbana ...
Marcell eller vad han heter hade uppvärmning. Den va sjukt ful , och även att de hade christer sjögren första låten XD

Nu orkar jag inte skriva nå mer.
Ska rida ikväll :D

Hejdoo :)



Sådär nått blev de :D



Muuumms :D

/ my



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: