Regnet det bara öser ner

Tjena :D

Idag så börja vi med biologi. Pratade om insekter, kollade på en film om de också. Mysigt. Jag kommer dö när vi ska se filmen om spindlar. Kommer fan inte kolla XD

Bilden va cp. Ska hålla på med skuggnings skit. Mitt blev fult ):

På svenskan blev de datasal (y)
Jag gjorde faktiskt klart brevet :D

Slutade 10 över 12 :D
Va med jenniefer. Vi åt chokladpudding
Vi hade massa kul :D
Jag fick sitta och kittla hennes fötter med en sak man ska anända till hunudet XD

Gick hem vid 4.
Innan jag skulle åka på träningen kolla jag på hemsidan. Kul att träningen va inställd då.
Tur att jag inte bytt om då hade jag fått damp XD

Har faktiskt gjort klar recensionen och barndomsminne nu :D
Så nu är jag klar med allt man skulle vara klar med i svenskan denna vecka, utom fem personer då, men de skulle vara klart för en vecka sen x)

Tycker att de kan sluta regna nu

Vi ska äta plankstek snart. De är massa gått :D

Hejdå :DD







/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: