Saknar min fleur ): <3

Hej :)

När vi kom till stallet. Va de teori. Kollade på denhär teorilistan. Då visar de sig att när de är teori på onsdan är de också på torsdag så de blir en vecka med två teori skit ):

Vi gick in till stallet. Fleur va inne. Stod och myste med henne, massa mycke. Saknar att rida henne ):

På teorin så hade vi elin. Och maria hade skrive vad vi skulle göra men de hade vi redan gjort. Så hon frågade oss vad vi ville göra vi ba.. rida, emma sa typ att vi skulle sitta i en soffa och rita x) Borsta hästar för de kan vi inte och massa sånt XD
Men vi fick gå ut och bygga olika hinder typer.
Sen gick vi in och pratade lite hopp övningar och massa.

Fick sluta lite tidigare. Elin sa att vi kanske skulle rida utan stigbyglar nästa gång eller nått. Jag ba.. kul om jag har gandalf. Han är jätte skumpig. Han kommer ju fan få ont i ryggen om man sitter och skumpar på han ._.
Jag sa till elin att jag ville ha fleur om iv skulle rida utan stigbyglar men de fick jag inte XD
Haha hon är plutt och när man sitter ner sitter man som i en soffa. Hon er bäst :)

Hejdooo :)



Jag och fleur för typ 1 år sen eller nått x)
Jag ser störd ut XD

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: