Skavsår vi inte gilla )):

Heeej :)

Igår red jag sudri. KB skulle vila våran lektion för att han va svullen i ena benet.
Han har eksem på jätte många ställen. Förra gången så hade han stått och kliat sig jätte länge och då va han alldeles blodig i ansiktet ):
Men under lektionen så gick han väl ganska bra. Väldigt utåt ställd, och han ville inte ställa inåt.

Idag regnade de >.>
När jag kom till böle typ så sa rebbe att jag kunde åka med henne så de hämtade mig där :D
Innan vi börja kom jag på att vi hade hälsokultur idag x)
Och hade jag med mig kläder? ... nej XD
På matten fick jag skynda mig hem som tar typ 20 min. Kom typ 1 minut försent till biologin, men vi hade ju mattias, (handledare) och de va han som sa att jag kunde gå hem :P

Jag fick skavsår idag på skolan också, jävla skor ):
Kunde knappt gå såg ut som en liten handikappad jävel :D

På kickboxningen va vi inte jämt antal så jag julia och johanna kunde vara med varande igen (y)
Sen efter vi gjort en sak skulle vi byta kompis(ar) men de ville inte vi så vi fortsatte. Fast sen gick julia med elin eller vad hon heter så då fick jag och johanna vara med daniel. Vi skulle då tatcha magen x)
Jag gömde mig bakom en sånhär man boxar på men han såg mig, konstigt o.o

Sitter och äter vider mat nu. FISK. De är vidrigt ):

Ska träna idag. Imorgon ska jag rida. Vi ska rida utan stigbyglar troja. Jag vill inte ha gandalf då.
På torsdag ska jag rida och då kommer jag kanske rida liiiiiiiiiinnie :D

Hejdoo :)



MOOOOMMSI :DD

/ my

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: